Si tu m'escoltes - Coia Valls



Títol: Si tu m’escoltes
Saga: No
Autor: Coia Valls
Editorial: Comanegra
Pàgines: 130
Preu: 14,50 Euros
ISBN: 9788416605958





La meva opinió

Llegir la Coia sempre és un plaer i amb Si tu m’escoltes, descobrim una historia que busca fer-nos ser partícips de l’empatia.

Tot i poder emmarcar el llibre dins del grup d’autoajuda, no conserva el to filosòfics d’aquests. Aquesta és una historia “real” que mostra el missatge d’autoajuda amagat sota cada personatge.

Quan un jove pare de família perd la bona feina i la seva vida es capgira per una mala jugada d’un company es veu obligat a fer una feina de comercial. En John Cavage és una persona que no coneix l’empatia. Llavors, s’adona que a les seves relacions hi falta un component essencial, i gracies al consell d’una amiga, acabarà fent un curs per correspondència que li canviarà la vida.

Tot i que a vegades no és senzill posar-se en el lloc de l’altre, si ho aconsegueixes et fas millor persona. Saber escoltar. Simplement això. Ni donar consells ni explicar experiències nostres. Escoltar per comprendre, per sentir. Així en ho fa saber l’autora.


Un llibre de curta durada que m’ha fet sentir la necessitat d’escoltar i aprendre d’aquells que m’envolten. Filosofia dins la realitat en l’harmoniosa i delicada ploma d’una autora a qui segueixo fidelment. Llegiu la Coia i n’entendreu els motius. Molt recomanable!


Comentarios

Entradas populares de este blog

Reseña - Noel et busca - Àngel Burgas

No em ratllis - Flavia Company

Ressenya [Català] - Ullals - Salvador Macip i Sebastià Roig