Els privilegis de l'àngel - Dolores Redondo

 


Títol: Els privilegis de l’àngel

Autor: Dolores Redondo

Saga: No.

Idioma: Català

Editorial: labutxaca

Pàgines: 304

Preu: 12,95€

ISBN: 9788417423971

 



La meva opinió

 

Si hi ha una autora que em te el cor robat de fa temps, aquesta és Dolores Redondo. De la sèrie del Baztán que tots coneixem i amb el tracte amable i pròxim que he pogut tenir amb ella, m’és impossible rendir-me als seus peus.

 

Suposo que a hora d’ara ja sabeu que aquesta va ser la seva primera historia. En ella tornem al paisatge místic que ens va enamorar a El guardià invisible, però en aquestes pàgines, a més, s’hi amaga una de les trames més sensibles que he llegit en els últims mesos. Tan és així, que m’ha estat impossible aguantar les emocions i deixar anar alguna llàgrima.

 

Aquesta vegada no us diré res més. Només que si us agraden les histories que et posen la pell de gallina i afloren els sentiments més profunds, no us equivocareu amb aquesta. Tan si coneixeu el Baztán com si no, l’heu de llegir.

 

 

Sinopsi 

 

La primera novel·la de Dolores Redondo.

A l’humil badia pesquera de Pasajes, als anys 70, envoltada de molls de pesca, estibadors, humitat i salaó, la Pakutxa i la Celeste, dues nenes de cinc anys, forgen una forta amistat. Entre jocs, complicitats i entremaliadures, la dissort irromp a la seva vida i una fatalitat tràgica les separa.

Celeste, la protagonista d’aquesta història, patirà un trauma que es prolongarà durant bona part de la seva vida, amb conseqüències terribles per a ella mateixa i pels que l’envolten. Viurà la soledat d’una personalitat etèria mentre una lluita paradoxal es desencadena en el seu interior, en un intent desesperat per trobar respostes.

«Hi ha mil aspectes sobre els quals ja us he parlat en les meves novel·les i milions que em falten per explicar-vos, però el primer amb el qual vaig haver de fer les paus va ser amb la mort, i ho vaig fer en aquesta novel·la, la primera que vaig escriure». Dolores Redondo

Comentarios

Entradas populares de este blog

Reseña - Noel et busca - Àngel Burgas

No em ratllis - Flavia Company

Ressenya [Català] - Ullals - Salvador Macip i Sebastià Roig