Anhel - Tracy Wolff - Crave, 1


 Títol: Anhel

Autor: Tracy Wolff

Saga: Si. Crave,1

Idioma: Català

Editorial: Columna 

Pàgines: 656

Preu: 18,50€

ISBN: 9788466427159

 

 

La meva opinió

 

Sembla una mentida, però no: tornen els vampirs!

I això que podria semblar un error no ho és. Tan sols al veure la coberta m’ha transportat a fa anys enrere recordant l’emocionant saga Crepuscle.

 

Ens trobem doncs amb un crossover juvenil al més pur estil de clàssics que ja, de sobre, coneixem. Un llibre extens que dona la sensació de que necessitarem dies i dies per acabar-lo. Però no, el nivell d’addicció que et creen les aventures de la Grace (la prota femenina) només d’entrar a l’institut Katmere, és vertiginós.

 

Vampirs, homes llop, dracs... la trama es complica i creix amb una historia d’amor entre la Grace i el Jaxon Vega (noi misteriós, guapo i perillós). En aquest punt, reconec que aquesta Love Storie no m’ha convençut del tot. El clàssic amor a primera vista, un noi obscur i una gran tensió cap al misteriós i patidor vampir.

 

El punt fort és, sens dubte, l’ambientació hivernal, l’institut aïllat amb tantíssimes criatures fantàstiques, que espero se’ls doni més importància en futurs volums. Ho dic per que m’han agradat inclús més que els protagonistes.

 

En definitiva, una nova visió del món dels vampirs que penso agradarà (i molt) a joves lectors. I el potencial del món creat en aquest primer volum, espero que segueixi en noves entregues. Així que... ganes de continuar la saga.

 

 

 

Sinopsi 

 

Aquí tot és estrany: l’escola, els alumnes...

En aquest lloc res té sentit, i soc aquí, una simple mortal entre déus... o monstres. Encara no sé de quin bàndol soc, si és que en soc de cap.… Només sé que el que els uneix és l’odi que em tenen. Però entre ells hi ha en Jaxon Vega. Un vampir amb secrets foscos que no ha sentit res des de fa un segle. Alguna cosa d’ell m’atrau, hi ha alguna cosa trencada en ell que d’alguna manera encaixa amb el que hi ha de trencat en mi, la qual cosa podria significar la fi del món. Perquè en Jaxon va desaparèixer per una raó, i sembla que algú vol despertar el monstre adormit, i em pregunto si em van portar a aquest lloc com a esquer...

Comentarios

Entradas populares de este blog

Reseña - Noel et busca - Àngel Burgas

No em ratllis - Flavia Company

Ressenya [Català] - Ullals - Salvador Macip i Sebastià Roig