El lleopard - Jo Nesbo


Títol: El lleopard
Autor: Jo Nesbo.
Saga: Si, Harry Hole, 6 de 6.
Editorial: Proa
Idioma: Català
Pàgines: 712
Preu: 21,90€
ISBN: 9788475884240



Sinopsi

Durant el cru hivern d’Oslo, dues dones apareixen ofegades en la seva pròpia sang. Els investigadors de la policia no troben cap pista. Sembla que torna a tractar-se d’un assassí en sèrie, però l’única persona capaç de resoldre un cas d’aquestes característiques és Harry Hole, que ha desaparegut a Hong Kong i ofega les penes entre fumadors d’opi i alcohol. Kaja Solness, una comissària jove, aconseguirà trobar l’amagatall del Harry i el convencerà perquè torni a Oslo, on ha aparegut un tercer cadàver. Hi havia cap vincle entre les tres dones mortes? Què hi havien anat a fer, en aquell refugi de muntanya?

La meva opinió

Jo Nesbo sempre m’havia atret, però no, encara no havia trobat el moment per descobrir-lo. Ara, amb aquesta sisena novel·la publicada al nostre país, puc assegurar que m’ha encantat.

No haver llegir les anteriors novel·les no m’ha suposat cap pega i de seguida s’agafa el fil de tot plegat.

Els personatges son tan profunds que sents amb ells, pateixes i algun moment també et diverteix. La tensió traspassa cada pàgina i et porta en una espiral inacabable fins al final. Una novel·la negra amb crims, suspens, drama... portada per el camí correcte amb un mestratge excepcional.

L’única pega que li he trobat és que en algun moment la lectura (cap al centre de la novel·la) se m’ha fet un pèl pesada. Recordem que es tracta d’una novel·la força extensa i que... bé, alguna coseta ha de tenir.

I una cosa que no entenc és la portada. No m’agrada gens i no atrau.

Tot i això, El lleopard (i no entenc el nom) és una novel·la que atrapa. Amb personatges complexos i una trama addictiva. Sincerament, penso que ara em toca descobrir en Harry Hole des de el principi.


Gracies a Proa.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Reseña - Noel et busca - Àngel Burgas

No em ratllis - Flavia Company

Ressenya [Català] - Ullals - Salvador Macip i Sebastià Roig