El meu relat "Jo ho escriuré", finalista als Premis Ictineu 2014

Leer entrada en castellano.

Molt bones, Somiadors!!

Si fa uns mesos us feia partícips de la meva alegria davant la nominació d'un dels meus relats en els Premis Ictineu 2014, ara no és menys.
Em sento molt feliç al poder dir que "Jo ho Escriure", relat inclòs en l'antologia 20 relats de la fi del món, editat en catalá i castellá per l'Editorial Otros Mundos, està entre els finalistes d'aquest any en la categoria de Millor relat escrit en català.

Us comparteixo la notícia publicada a la revista comarcal La comarca.



Ara només queda esperar a conèixer els resultats definitius que es faran públics el proper 22 de novembre.

Abans d'acomiadar-me vull donar les gràcies a tots els lectors que m'han acompanyat en aquesta aventura ia les entitats que s'han mogut informant i donant suport al meu treball; Ajuntament de Sant Joan les Fonts, Ajuntament de Bianya, Revista La Comarca, El Garrotxí.cat, Pitu Crostó i tans altres.

A tots, moltes gràcies.


Comentarios

Entradas populares de este blog

Reseña - Noel et busca - Àngel Burgas

No em ratllis - Flavia Company

Ressenya [Català] - Ullals - Salvador Macip i Sebastià Roig